https://www.autoforum.cz/predstaveni/eu ... republice/?
Budoucí vývoj automobilismu
- Karel2
- Test driver

- Příspěvky: 6897
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Budoucí vývoj automobilismu
No patrilo by to spise do tematu o nas....., ale ovlivni to pouzivani automobilu docela dost, zvlaste me dostala veta "Země podle ní nebyly schopné dostatečně kontrolovat emise automobilů, což ostatně dle Bruselu vedlo ke kauze Dieselgate." radsi nebudu komentovat
https://www.autoforum.cz/predstaveni/eu ... republice/?
https://www.autoforum.cz/predstaveni/eu ... republice/?
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
- TomFocus
- Test driver

- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Pamatuji si, že před rokem 1990 jsem chodil do mototechny pro díly na pincka a 99% věcí nebylo - leda stát fronty při naskladnění nebo podpůltovka a je to zpět
https://www.autoforum.cz/predstaveni/ob ... .sznhp.box
https://www.autoforum.cz/predstaveni/ob ... .sznhp.box
-
stano.
- Člen klubu

- Příspěvky: 13617
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Ked sa Prokopec dozvie, ze kvoli limitom spotreby ma slovensky importer tento rok kvotu na 10 kusov Ford Mustang V8, odbavi sa aj 2x. Raz na EU, druhy raz na Forde.
- petulak
- Test driver

- Příspěvky: 5662
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
Re: Budoucí vývoj automobilismu
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback
- ZaQik
- Admin

- Příspěvky: 24930
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Budoucí vývoj automobilismu
"s osvětlenou masku Crystal Face" ... neni to u plne elektrickeho auta zbytecnost? vim, spotreba je "nula nula nic", ale v principu se kazdy elektron bude hodin pro pohyb vozu 
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
-
Ma.rt
- Test driver

- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Po faceliftu to bude mit zezadu i Crystal Ass 
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- miki21
- Test driver

- Příspěvky: 13533
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: Budoucí vývoj automobilismu
a vypadá to jako zuby s rovnátky 
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
-
stano.
- Člen klubu

- Příspěvky: 13617
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Spotrebu pri jazde to ma niekde okolo cca 20-23kWh. Tie LEDkove hluposti nech maju az 10Wh.ZaQik píše: 06.09.2020 09:27 "s osvětlenou masku Crystal Face" ... neni to u plne elektrickeho auta zbytecnost? vim, spotreba je "nula nula nic", ale v principu se kazdy elektron bude hodin pro pohyb vozu![]()
-
K EM
- Junior

- Příspěvky: 236
- Registrován: 01.09.2011 17:22
- Bydliště: Nymburk
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Tohle zaznělo už strašně dávno z úst Jeremyho Clarksona, nevim jestli TG nebo GT... Říkal že mu přijde strašně divný jak elektrický auta vůbec nešetří elektřinu, el.okýnka, el.zrcatka, obří displeje hromady LEDek...
Ford Focus HB 2.0i r.v. 2002
Ford S-Max 2.0i r.v. 02/2008
Ford Focus HB 5dv. 1.6 16V r.v. 2001
Ford S-Max 2.0i r.v. 02/2008
Ford Focus HB 5dv. 1.6 16V r.v. 2001
-
Ma.rt
- Test driver

- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Jenze na tyhle blbosti lide slyší...
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
fofok
- Test driver

- Příspěvky: 4993
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budoucí vývoj automobilismu
To žere i u fosilů.Jinak vzhledově asi momentálně nejhezčí škodovka.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
- Karel2
- Test driver

- Příspěvky: 6897
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Budoucí vývoj automobilismu
https://www.autoforum.cz/predstaveni/de ... tromobilu/?
no ceka nas zarna budoucnost, snad jen, co takhle ty politiky nevolit
joo, to ale u EU jaksi nejde 
no ceka nas zarna budoucnost, snad jen, co takhle ty politiky nevolit
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
- Sentik
- Test driver

- Příspěvky: 4070
- Registrován: 30.05.2018 13:00
- Bydliště: JČ
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Auta na baterky s ekologií nemaj nic společnýho, naopak, ale němci na tuhle kartu vsadili všechno, takže se to prostě prosadí. Fertig. 
Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
- TomFocus
- Test driver

- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Je ekonomický a pohodlný vsadit vše (monopol) na jednu kartu - oni mají podporu v merklici = bruselu
- Sentik
- Test driver

- Příspěvky: 4070
- Registrován: 30.05.2018 13:00
- Bydliště: JČ
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Ať si to lidi kupujou, pokud to chtěj. Ale proč to musí nutit všem ostatním? Auta ušla s emisema takovej kus cesty za poslední dekádu a pomalu a jistě by se to zlepšovalo, ale ne, na holotu musí bejt přísnost, takže se to prostě nařídí, zavede, udělá. A poserte se.
Výsledek je takovej, že elektroauta jsou zatím drahy, moc lidí to nechce. "Normální" auta žerou najednou tak nějak víc než dřív a jsou plný drahých nesmyslů. Paráda.
Jinak těch modelů zajímavých co padá jak mouchy, protože emise
Jojo, on totiž Peugeot GTI nebo Focus RS je prodávanej v takových milionech, že zamoří planetu, tak je třeba to zaříznout. Emisní pokuty z toho takový, že se to nevyplatí prodavat/vyrabet.
Ale i takovymu Mustangu pomalu stříhám v EU metr, případně bude jen v pár kusech, pač kvuli jednomu budou muset prodat 3 Fiesty hybrid.
Výsledek je takovej, že elektroauta jsou zatím drahy, moc lidí to nechce. "Normální" auta žerou najednou tak nějak víc než dřív a jsou plný drahých nesmyslů. Paráda.
Jinak těch modelů zajímavých co padá jak mouchy, protože emise
Ale i takovymu Mustangu pomalu stříhám v EU metr, případně bude jen v pár kusech, pač kvuli jednomu budou muset prodat 3 Fiesty hybrid.
Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 4 hosti

