Nemá my máme poctivé analogové autoKarel2 píše:FFII by to nemel mit(nebo ma??, ale vy me donutite se tam kouknout.
Baterie / autobaterie / nabijecka
- TomFocus
- Test driver

- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
Re: Baterie
- petulak
- Test driver

- Příspěvky: 5662
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
- dusanlulka
- Junior

- Příspěvky: 461
- Registrován: 04.05.2013 16:57
Re: Baterie
Ja som vlozil 7rocnu vartu 60ah s4 bola 3dni na desulatore a zatial je to parada.
Zda sa ze ju nabija lepsie ako 1,5roka staru 70ah vartu s3.
Ale podla mna bude problem v novej baterke ma o 10ah viac ako bola org.
Zda sa ze ju nabija lepsie ako 1,5roka staru 70ah vartu s3.
Ale podla mna bude problem v novej baterke ma o 10ah viac ako bola org.
Naposledy upravil(a) dusanlulka dne 26.03.2018 23:07, celkem upraveno 1 x.
- bembek
- Člen klubu

- Příspěvky: 180
- Registrován: 08.05.2014 17:06
- Bydliště: KE
Re: Baterie
Ak si myslel mňa, tak nemáš za čo.ACEMajky píše:JJ a proto jsem to na radu zde odpojil - kurnik, furt si nepamatuju toho dotycneho, kdo za to muzeAle mu za to diky
A aby bolo jasné, ako to ku....ko funguje naozaj a nepísali sa tu len dohady a domnienky, treba si pozrieť pár strán dozadu toto téma. ( okolo strany 171-172 ) tam je postnutý odkaz rovno z Ford servisu.
K tomu by som ešte dodal, že po resetovaní BMS jej trvá zmonitorovanie batérie okolo osem hodín, ak je auto nenaštartované, zamknuté. Ak sa s ním po resete BMS jazdí, tak to trvá niekoľko sto kilometrov. (vyskúšané osobne). Ak teda niekto vyberie poistku, jazdí a potom ju tam vráti, jednotka BMS bude pomýlená, lebo si pamatá posledné parametre baterky a potrebuje tú dobu na otestovanie baterky. Tiež som na začiatku vrátil poistku a tešil sa ako to pekne dobíja. Ale po cca 250 km ma radosť prešla. Potom som resetol BMS a tešil sa znova. Ale len ďalších cca 250 km. Potom išla poistka definitívne do p(ol)ičky v garáži a odvtedy mám s dobíjaním pokoj už cca 8 000 km.
Focus III, 2,0TDCi, 103 kW, Titanium
- ACEMajky
- Zkušený

- Příspěvky: 1576
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Liberecko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Baterie
JJ, myslel sem tebe. Tak to je dulezita informce, ve ctvrtek se chystam do Mostu na track day a tak sem chtel vratit pojistku a merit, tak to ji tam dam dnes, at si zatim nacte hodnoty (a nebo ji necham v p(ol)ičce.
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen
Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen
Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006
-
stano.
- Člen klubu

- Příspěvky: 13620
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Baterie
BMS maju iba auta so Start/Stop a EFBateriou? Ci vsetky FF3, aj s klasickou "mokrou" olovenou bateriou?
- ACEMajky
- Zkušený

- Příspěvky: 1576
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Liberecko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Baterie
kusil bych pohledat podle pojistek, zdali tam ej pojstka na system sledovani akumulatoru - ja ji mam v motorovem prostoru pod oznacenim F22
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen
Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen
Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006
- Road
- Člen klubu

- Příspěvky: 768
- Registrován: 04.11.2010 18:32
- Bydliště: Přerov
Re: Baterie
Tu "vychytávku" budu mít tedy asi taky 
-
stano.
- Člen klubu

- Příspěvky: 13620
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Baterie
Pytal som sa kvoli tomuto: http://www.focusfanatics.com/forum/mk3- ... reset.htmlbembek píše:Všetky ff3 a dočítal som sa, že vraj všetky fordy od roku 2011.stano. píše:BMS maju iba auta so Start/Stop a EFBateriou? Ci vsetky FF3, aj s klasickou "mokrou" olovenou bateriou?
Tam totizto pisu:
Ale mozem potvrdit, ze na mojom Cmaxe bez start-stop mam tiez toto kurvitko. Staci zasvietit k - polu baterie a hladat toto: Prekvapilo ma, ze F22 ma az 15A.Only cars (Ford) with Start/Stop System have a EFB battery (Enhanced Flooded Battery) and a BMS.
All others (old Ford's) have normal lead-acid batteries in it. Lead batteries do not have a BMS.
Idem vyrobit voltmeter do zapalovaca a vyskumat to.
A pisu tam aj:
Skusal to niekto?For a reset of the BMS:
1. Switch on ignition (do not start engine)
2. Switch on dipped beam
3. Press 5x the rear fog light button (do not switch 5x on and off the rear fog light)
4. Press 3x hazard lights button (do not switch 3x on and off hazard lights)
5. Then the battery symbol in the speedometer should flash 3x quickly.
If it does not flash immediately, wait 20 seconds.
- ACEMajky
- Zkušený

- Příspěvky: 1576
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Liberecko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Baterie
Premyslim proc tu krabicku resetovat - asi pri vymene baterie by to davalo smysl....
Je otazka, co si krabicka vse pamatuje. Pamatuju APC smart UPS v nich kdyz jste vymenili baterie, tak vam uz nevydrzely 5 let,a le do 2 let byly KO - jelikoz UPS si podle stari (charakteristiky) baterie upravovala nabijeci napeti, ... a pak nove baterie nabijela jako stare a baterky sly do kopru drive. Reset v menu nebyl, museli jste do servisniho menu a do UPS odeslat spesl kod, ktery Vam nikdo nezdelil, pokud jste nemeli znameho servisaka, co servisoval UPS APC
Je otazka, co si krabicka vse pamatuje. Pamatuju APC smart UPS v nich kdyz jste vymenili baterie, tak vam uz nevydrzely 5 let,a le do 2 let byly KO - jelikoz UPS si podle stari (charakteristiky) baterie upravovala nabijeci napeti, ... a pak nove baterie nabijela jako stare a baterky sly do kopru drive. Reset v menu nebyl, museli jste do servisniho menu a do UPS odeslat spesl kod, ktery Vam nikdo nezdelil, pokud jste nemeli znameho servisaka, co servisoval UPS APC
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen
Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen
Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006
- Anduril
- Test driver

- Příspěvky: 5096
- Registrován: 07.11.2009 16:56
- Bydliště: Ostrava
Re: Baterie
Resetuje se to pri vymene baterie. Bud pres diagnostiku (umi to i ForScan) nebo timto postupem.
Diskuze o tom je uz na strane 172.
Diskuze o tom je uz na strane 172.
-
stano.
- Člen klubu

- Příspěvky: 13620
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Baterie
Po desulfatacii/oziveni baterie by sa to malo resetnut...
Zapisuje sa niekde kapacita baterie, ktora je namontovana? Ako na FF2 bol prud alternatora ako parameter menitelny cez diag. Ci BMS si to odhadne po resete?
Zapisuje sa niekde kapacita baterie, ktora je namontovana? Ako na FF2 bol prud alternatora ako parameter menitelny cez diag. Ci BMS si to odhadne po resete?
- ACEMajky
- Zkušený

- Příspěvky: 1576
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Liberecko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Baterie
Takze nejake postrehy....:
Pred 2 dny odpojeno auto od nabijecky a vracena pojistka F22. Dnes rano cesta do prace - cca 1,5km, nabijeni china meritkem v zapalovaci ukazovalo 14,8V. Odpoledne sem jel na cca 50km cestu (10+25+15km) a voltmetr ukazoval 12,1-12,2V a pri brzdeni motorem 15,1V. Cili po celou dobu autak jel z baterky jen pri brzdeni motorem dobijel.
Muj nazor - tohle baterka nemuze dlouho vydrzet, proto jsem po dojeti domu pripojim baterku na nabijecku a odstranil pojitku F22
Pred 2 dny odpojeno auto od nabijecky a vracena pojistka F22. Dnes rano cesta do prace - cca 1,5km, nabijeni china meritkem v zapalovaci ukazovalo 14,8V. Odpoledne sem jel na cca 50km cestu (10+25+15km) a voltmetr ukazoval 12,1-12,2V a pri brzdeni motorem 15,1V. Cili po celou dobu autak jel z baterky jen pri brzdeni motorem dobijel.
Muj nazor - tohle baterka nemuze dlouho vydrzet, proto jsem po dojeti domu pripojim baterku na nabijecku a odstranil pojitku F22
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen
Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen
Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006
-
stano.
- Člen klubu

- Příspěvky: 13620
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Baterie
Takze regulator na altiku drzi 12,2V - baterku nenabija, ani nevybija. Sprava sa ako kapacitor - sluzi na vyrovnavanie odberovych spiciek. Pri brzdeni motorom ju natlaci na 15V a potom pri akceleracii opat stiahne budenie na 12,2V - auto je napajane z vybijajucej baterie, pokym nedosiahne 12,2V. Potom sa opat vrati stav na zaciatku.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů


