Hlásí mi to chybu "Engine systems fault => Acceleration reduced" Tuto chybu mi auto hazí pokaždé až na vyjímky a to je jen když je venku cca pod 10°C, ale stejně se mi chyba zobrazí cca do 15-20km jízdy. Už nevím co s tím měl jsem to v servise tam mi nejdřív říkali že to bude turbo atd.. Nakonec jsem jel do autorizovaného servisu kde mi to napíchli na diagnostiku a zjistili že je chyba v plynovém pedálu tak jsem ho nechal vyměnit za nový ale chyba mi tam zůstala. (s turbem prý nic není jen je motor v nouzovém režimu a tím pádem jezdím i bez toho turba.) Servisák mi tam říkal že chyba bude pravděpodobně někde mezi plynovým pedálem a řídící jednotkou, že tam stačí když je přerušený nějaký drát.. Co si o tom myslíte? Nemáte s tím někdo zkušenosti? Děkuji za každou radu
Ford Focus 1.6 TDCI 66kw - Nouzový režim
-
NesWiX
- Nováček

- Příspěvky: 8
- Registrován: 11.07.2017 12:09
- Bydliště: Šumperk
Ford Focus 1.6 TDCI 66kw - Nouzový režim
Ahoj lidičky, nedávno jsem si koupil FF a mám s ním problém...
Hlásí mi to chybu "Engine systems fault => Acceleration reduced" Tuto chybu mi auto hazí pokaždé až na vyjímky a to je jen když je venku cca pod 10°C, ale stejně se mi chyba zobrazí cca do 15-20km jízdy. Už nevím co s tím měl jsem to v servise tam mi nejdřív říkali že to bude turbo atd.. Nakonec jsem jel do autorizovaného servisu kde mi to napíchli na diagnostiku a zjistili že je chyba v plynovém pedálu tak jsem ho nechal vyměnit za nový ale chyba mi tam zůstala. (s turbem prý nic není jen je motor v nouzovém režimu a tím pádem jezdím i bez toho turba.) Servisák mi tam říkal že chyba bude pravděpodobně někde mezi plynovým pedálem a řídící jednotkou, že tam stačí když je přerušený nějaký drát.. Co si o tom myslíte? Nemáte s tím někdo zkušenosti? Děkuji za každou radu
Hlásí mi to chybu "Engine systems fault => Acceleration reduced" Tuto chybu mi auto hazí pokaždé až na vyjímky a to je jen když je venku cca pod 10°C, ale stejně se mi chyba zobrazí cca do 15-20km jízdy. Už nevím co s tím měl jsem to v servise tam mi nejdřív říkali že to bude turbo atd.. Nakonec jsem jel do autorizovaného servisu kde mi to napíchli na diagnostiku a zjistili že je chyba v plynovém pedálu tak jsem ho nechal vyměnit za nový ale chyba mi tam zůstala. (s turbem prý nic není jen je motor v nouzovém režimu a tím pádem jezdím i bez toho turba.) Servisák mi tam říkal že chyba bude pravděpodobně někde mezi plynovým pedálem a řídící jednotkou, že tam stačí když je přerušený nějaký drát.. Co si o tom myslíte? Nemáte s tím někdo zkušenosti? Děkuji za každou radu
- ZaQik
- Admin

- Příspěvky: 24917
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Ford Focus 1.6 TDCI 66kw - Nouzový režim
potrebujes kody tech chyb a pak hledat ve spravne sekci: http://www.ford-focus.cz/forum/viewforum.php?f=196
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host

