EGR - zaslepení

Odpovědět
Joni
Nováček
Nováček
Příspěvky: 86
Registrován: 09.09.2011 13:11
Bydliště: 3nec-ko

Re: Zaslepení EGR u 1,6TDCi 66kw+80kw

Příspěvek od Joni » 04.02.2016 10:18

sory, možná byl ten kód 1412..
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 77kW, r.v.2015
C-max 2008 1,6TDCi, 80kW, New DPF - historie
Escort combi 1.8 TD 66kW, Ghia r.98, PP vlastní výroby - historie
Ford Orion 1,8D r.v. 1991 - historie
Š105L, r.v.1979 - historie

Joni
Nováček
Nováček
Příspěvky: 86
Registrován: 09.09.2011 13:11
Bydliště: 3nec-ko

Re: Zaslepení EGR u 1,6TDCi 66kw+80kw

Příspěvek od Joni » 04.02.2016 11:16

doplňuji - opravuji: kód byl asi 1412 -příliš nízký...
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 77kW, r.v.2015
C-max 2008 1,6TDCi, 80kW, New DPF - historie
Escort combi 1.8 TD 66kW, Ghia r.98, PP vlastní výroby - historie
Ford Orion 1,8D r.v. 1991 - historie
Š105L, r.v.1979 - historie

12matess3

Re: Zaslepení EGR u 1,6TDCi 66kw+80kw

Příspěvek od 12matess3 » 06.02.2016 21:32

Čaute, je dôležité pri 210 000 km vyčistiť EGR poriadne pred zaslepením, neviem, či mám EGR vybrať a kupovať prípravky na poriadne vyčistenie, alebo sa ani nedívať na to, v akom je stave zanesenia a len tam dať záslepku a zmontovať nazad...??
Čo poviete? Má to zmysel poriadne vyčistiť, keď tam už - asi nikdy nebude stret s ďalšími spalinami??

Uživatelský avatar
lucky.jack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8448
Registrován: 12.03.2011 21:18
Bydliště: v Hradci Královým

Re: Zaslepení EGR u 1,6TDCi 66kw+80kw

Příspěvek od lucky.jack » 07.02.2016 12:06

I když to zaslepis tak vycistenim nic nezkazis.
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků

>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Příspěvek od vita_k » 07.02.2016 12:40

Už bych pomalu zapojoval rozum a logické myšlení než se ptát na každou hovadinu
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

12matess3

Re: Zaslepení EGR u 1,6TDCi 66kw+80kw

Příspěvek od 12matess3 » 07.02.2016 13:06

Ide mi o to, či je nutné ho vyčistiť pred zaslepením, keď mám nabehané 210 000 km, či je nutné kupovať niekde sprej na to, alebo sa to dá len zaslepiť a mám pokoj nemusím nič čistiť....

uhor
Nováček
Nováček
Příspěvky: 67
Registrován: 29.01.2013 18:56
Bydliště: Trenčín

Re: Egr - zaslepení

Příspěvek od uhor » 10.02.2016 08:00

Nazdár, pridám svoju skúsenosť so zaslepovaním. Mechanik mi zaslepil EGR pred dvoma rokmi, citelne to bolo poznať , sem-tam sa objavila chyba pri prudkom zošlapnutí plynu. Ale začalo mi vrtať hlavou prečo sa už chyba neobjavuje, cca rok , až došlo k tomu že som ráno pri -6 naštartoval, nechal na voľnobehu a auto po chvílke zhaslo, zadusil sa. :nunu:

Včera som demontoval záslepku a hľa , zo záslepky sa stalo "tesnenie" 8O :bebng: (od zaslepenia najazdených 60k km )

Keďže som to aj tak jemne predvídal, mal som už nachystanú záslepku z 1,5mm nerezu, tak som ju hned aj osadil.
Přílohy
Message_1455031731887.jpg
Ford Focus combi II 2006, 1.8 TDCI 85 kW KKDA

Uživatelský avatar
djdekl
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4036
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha 9
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od djdekl » 10.02.2016 12:21

Motor si posmaknul :-D

FOCUS2LUSKY
Příspěvky: 1
Registrován: 12.02.2016 11:33

Re: Egr - zaslepení

Příspěvek od FOCUS2LUSKY » 12.02.2016 11:37

kako píše:Mam asi 3 mesiace zaslepene. Zaslepil som pri sani tu kovvu trubku. Dve srobky ju drzia, pristup dobry. Vyrobil som do nej zatku zo silonu a zaistil voci vypadnutiu, zahol kraj. PDF nemam, neviem ci na to ma vplyv. Motor zatial ide pekne.
Ahoj
Mne Diagnostika vypisala EGR a nieco s pedalom, tak to idem zaslepit. Vies mi poslat foto ako si to spravil?
nedymi to velmi?Mam motor 1.6.TDCI 66kw.
Dakujem

Tomáš99
Nováček
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 30.07.2013 11:00

Re: Egr - zaslepení

Příspěvek od Tomáš99 » 15.02.2016 10:58

Zdravím,
moje zkušenosti se zaslepením:
Mám Mazdu 3, motor PSA 1,6TD 80kW. EGR zaslepeno nerez plechem, elektronika nic nepozná. Po cca. 20tis.km jsem odpojil konektor EGR a nastartoval, což byla chyba. Motor šel do nouzového režimu. Po připojení vše OK, ale zůstala svítit kontrolka motoru. Bez diagnostiky nelze zhasnout. Následovalo zaslepení kontrolky. Nyní po cca 100tis.km dosud vše v pořádku, 3x na STK, spotřeba cca o 0,5l/100km nižší.

FokusF
Nováček
Nováček
Příspěvky: 150
Registrován: 13.11.2012 20:55
Bydliště: Praha Vyhod

Re: Zaslepení EGR u 1,6TDCi 66kw+80kw

Příspěvek od FokusF » 05.06.2016 10:36

Zdravim,panove jeden dotaz:
Vcera po delsi ostre jizde jsem citil v kabine smrad spalenin,bylo mi jasne ze asi DPF,protoze jsem chtel udelat i regenerace,jenze kdyz jsem zastavil,tak jsem zjistil ze ten smrad je od motoru :D ta trubicka co vede k egr ventilu mi spalila kryt od motoru :| nechal jsem motor bezet na volnobeh asi 5 minut,pritom zadna regenerace nebezela protoze spotreba na volnobeh byla 0.5 litru,zrejmne regenerace probehla predtim. Otazka zni,je normalni ze se mi spalil ten kryt? je mi to jasny ze nejaka teplota tam musi byt kvuli spaleni tech sracek,ale az takova teplota???
Ford Focus S 2.0 tdci ,s DPFkem a EGR problem nikdy nebylo
Ford Focus 1.6 Zetec (100PS) / 2001

Uživatelský avatar
kiblik
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 540
Registrován: 01.05.2012 14:57
Bydliště: CR

Re: Zaslepení EGR u 1,6TDCi 66kw+80kw

Příspěvek od kiblik » 05.06.2016 22:47

12matess3 píše:Ide mi o to, či je nutné ho vyčistiť pred zaslepením, keď mám nabehané 210 000 km, či je nutné kupovať niekde sprej na to, alebo sa to dá len zaslepiť a mám pokoj nemusím nič čistiť....
Kdyz to budes sundavat sam uvidis jestli to chodi lehce nebo to nejde a je to zatuhle. Pokud to nejde bude ti to porad dokola hlasit chybu o zamrzlem EGR. V takovem pripade je to nutne vycistit a v tom druhem pripade je dobre to preventivne vycistit taky, aby si to nemusel rozdelavat znova o neco pozdeji. Sice uz tamtudy spaliny nepujdou ale stim bordelem co uz tam za tech 210kk je nashromazdeny, se to muze taky zadrhnout.

Nejvic bordelu bylo uvnitr toho motorku a to mu branilo aby se lehce protacel. V klapce EGR bylo 00 nic.
KIBLIK007
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba :D
Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Příspěvek od vita_k » 05.06.2016 23:14

Není to normální, máš fotku?

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Uživatelský avatar
lubkoo
Nováček
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 19.08.2014 20:10
Bydliště: Šemša

Re: Zaslepení EGR u 1,6TDCi 66kw+80kw

Příspěvek od lubkoo » 20.06.2016 19:30

Zdravim mam teky problem ze po zasplepeni egr ventilu mi vyhadzuje tieto chyby P042F a P0490. Auto nema tah tlak turba je max 0,4 baru. Za kazdy napad dakujem
Je: Volvo V60 2,0D 100 Kw
Volvo S60 R 220 Kw
Bol: Ford C-max 1,6 TDCi 80Kw 2008 Titanium
Ford focus 1,6 tdci Sport

Rimmerak
Nováček
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 04.12.2012 18:33
Bydliště: Makotřasy

Re: Zaslepení EGR u 1,6TDCi 66kw+80kw

Příspěvek od Rimmerak » 19.07.2016 21:52

Ahoj, koukám že ten 1.6 tdci je prokletý. Mě se brzo po koupi rozsvítila kontrola motoru. Diag hlásila MAF. Tak jsem jí odpojil a auto s odpojenou váhou jezdí krásně. Už jsem najezdil bez ní 80 000km, prošel jsem i emise. Teď jak zpřísnili a se svítící kontrolkou prý už auto neprojde, koupil jsem novou váhu (Pierburg). Namontil, smazal chyby. Nechal jí 15 minut na volnoběh, pak cca 20km test jízda. Od výměny tak 100km teď. Žádné chyby ŘJ nehlásí.
Jenže někdy, jedno jestli za studena nebo za tepla (ale častěji za studena) nejde auto do otáček, ani na volnoběh, ani při jízdě. Je dost problém třeba najet na dálnici bezpečně. Někdy pomůže jen pustit plyn a znovu přidat, někdy pomůže chvíli držet konstantní otáčky a ono se to chytne a vystřelí to jako blázen. Udělá to třeba jednou za 10km, zastudena téměř vždy (po 1km jízdy od baráku najíždím na rychlostní silnici).
Může to být váznoucí EGR? Asi před rokem jsem ho měl venku a byl celkem čistý, vypucoval jsem ho, vše se v něm pohybovalo docela zlehka.
Turbo mám 10000km nové, auto má natočeno 245 000km.

Mám ho zkusit znovu vyndat, vyčistit a zaslepit?
FoFo 2 DAW, 1.6 tdci 80kW,DPF, 2006. Najeto 197 tisíc.

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů