OUT

Moderátor:Quickie
Odpovědět
ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: OUT

Příspěvek od ballu » 03.10.2015 08:16

Spodní křídlo zvyšující přítlačnou sílu. :palec_nahoru: a dělá to u všech i prvotních Koktavek, asi nový typ klíma, větrá gule řidičovi.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

fordavid
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1097
Registrován: 25.02.2014 21:11
Bydliště: Letovice

Re: OUT

Příspěvek od fordavid » 03.10.2015 13:59

Má smysl do tohoto jít? http://auto.bazos.cz/inzerat/52252569/B ... -coupe.php

Teď mám najeto 85xxx a r.v. 2006, ale chtěl bych změnu -a pořádně nevím coby
Je: Ford Focus III, 1.0 Ecoboost, 92 kw, r.v. září 2013, Stříbrná Moondust
Bylo: Ford Focus II, 1.6 benzín, 74 kw, r.v. 2006, Red Rango

Uživatelský avatar
TomFocus
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8239
Registrován: 12.05.2013 17:06
Bydliště: Praha

Re: OUT

Příspěvek od TomFocus » 03.10.2015 15:32

...auto pěkný a poctivě udělaný. Ale slabej motor podobná dynamika jako u tvýho auta a draší díly než na ff ll to si piš.
FF II meziFL performance1600D upgrade +++ Color blue
Galerie
Obrázek
Obrázek

fordavid
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1097
Registrován: 25.02.2014 21:11
Bydliště: Letovice

Re: OUT

Příspěvek od fordavid » 03.10.2015 16:06

http://auto.bazos.cz/inzerat/52435605/B ... -105kW.php

toto se mi líbí. Ale nevím, přece jen teď mám novější a míň najeto... vím, co to je za auto.. na druhou stranu bude třeba dělat spojku a možná poloosu.. ale možná ne - to nevím.. vibruje volant, polosoa to prej není - ale co já vím.. a spojka neprokluzuje, ale občas je podivná.. sičení atp.
Je: Ford Focus III, 1.0 Ecoboost, 92 kw, r.v. září 2013, Stříbrná Moondust
Bylo: Ford Focus II, 1.6 benzín, 74 kw, r.v. 2006, Red Rango

Uživatelský avatar
TomFocus
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8239
Registrován: 12.05.2013 17:06
Bydliště: Praha

Re: OUT

Příspěvek od TomFocus » 03.10.2015 16:35

Za tohle auto bych to i vyměnil, ale za tenhle rok a tenhle nájezd a pokud s tímhle nájezdem, tak s udělaným servisem a bez investic (např. spojka, brzdy, baterka atd atd) jinak máš pokladničku oproti svému. A pokud Ti končí spojka a kvuli cca 8tis chceš měnit auto tak to není rozumný. U každé ojetiny tě dříve či později čeká tisícové vydání.

komentuji to první bmw
FF II meziFL performance1600D upgrade +++ Color blue
Galerie
Obrázek
Obrázek

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: OUT

Příspěvek od ballu » 04.10.2015 01:00

Na 100% do čeho bych šel, je funglovka kombajnu MKIII 2,0L benzín v plnné výbavě. Klapky v sání bych vyhodil a dalších čtvrt mega km se spotřebou pod 8L/100Km a s emisema hluboko pod normou bych brázdil dalších 15 let.po cestách Evropy. :palec_nahoru:
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

Uživatelský avatar
TomFocus
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8239
Registrován: 12.05.2013 17:06
Bydliště: Praha

Re: OUT

Příspěvek od TomFocus » 04.10.2015 09:49

Auto: vždy je to o preferencích. A ty jsou brutálně osobního rázu. Takže nikdo neví kam ho to tíhne se vzhledem, technikou, kolik je ochoten do toho pustit peněz, nad čím přimhouří oko a co zase nesnese. Pomáhat radama se dá až u konkrétního modelu a pak řešit ,,jen,, motorizaci a stav. Jinak to nemá moc cenu jaký auto za moje starý :nixw:
FF II meziFL performance1600D upgrade +++ Color blue
Galerie
Obrázek
Obrázek

fordavid
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1097
Registrován: 25.02.2014 21:11
Bydliště: Letovice

Re: OUT

Příspěvek od fordavid » 04.10.2015 11:18

Kašlu na to, nebudu vymýšlet srance :D
Je: Ford Focus III, 1.0 Ecoboost, 92 kw, r.v. září 2013, Stříbrná Moondust
Bylo: Ford Focus II, 1.6 benzín, 74 kw, r.v. 2006, Red Rango

K EM
Junior
Junior
Příspěvky: 233
Registrován: 01.09.2011 17:22
Bydliště: Nymburk

Re: OUT

Příspěvek od K EM » 04.10.2015 21:41

Bejvalej kolega E46 má a určitě by ti řekl že když už, tak jedině 2.8 I6 . Že prej jsou to nejspolehlivější motory a pokud by ses na nějakou jel podívat tak maj speciální tip závady, zadní nápravnice trhá kastli. Asi to nebude vždycky ale třeba zmiňovaný kolega kolem toho nějaké to vařeníčko měl.
Ford Focus HB 2.0i r.v. 2002
Ford S-Max 2.0i r.v. 02/2008
Ford Focus HB 5dv. 1.6 16V r.v. 2001 🪦

fordavid
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1097
Registrován: 25.02.2014 21:11
Bydliště: Letovice

Re: OUT

Příspěvek od fordavid » 04.10.2015 21:57

Kamoš to musel vyvařovat na e36 2,5l :lol:
Je: Ford Focus III, 1.0 Ecoboost, 92 kw, r.v. září 2013, Stříbrná Moondust
Bylo: Ford Focus II, 1.6 benzín, 74 kw, r.v. 2006, Red Rango

Uživatelský avatar
vitacz
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1744
Registrován: 16.06.2008 22:08
Bydliště: Praha 10

Re: OUT

Příspěvek od vitacz » 05.10.2015 16:21

Ford Focus 1.8 TDCi 74kW chip 92kW 125HP Kombi 2004 ->Galerie<-
Ford S-Max 2.0 TDCi 103KW - 2011
ObrázekObrázek

MK2
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4585
Registrován: 01.09.2008 20:30
Bydliště: Kolín, Nedašov

Re: OUT

Příspěvek od MK2 » 08.10.2015 15:31

GAS_AUTO.jpg
Až tři biliony Kč :mrgreen:


Náklady na jeden automobil by se v závislosti na zvolené variantě mohly podle jednoho ze zdrojů pohybovat od pouhých 20 eur až po 10 000 eur (zhruba 500 Kč až 270 000 Kč). To by v případě 11 milionů vozů odpovídalo nákladům v rozsahu od 220 milionů do 110 miliard eur (šest miliard až tři biliony Kč).


článek
2012 Mazda 3 2.0DISI 111kW

Uživatelský avatar
enjoy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5329
Registrován: 05.02.2013 18:38
Bydliště: Praha

Re: OUT

Příspěvek od enjoy » 08.10.2015 15:40

Nejvyšší vedení o tom nevědělo. Aha.. takže pár řadových zaměstnanců se rozhodlo, že svému chlebodárci trošku pomůžou s emisema, aby se firma měla líp, tak jo no :mrgreen:
Doteď mě urážela pouze kvalita provedení koncernových aut. Teď už uráží i přímo mojí inteligenci.
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi

Uživatelský avatar
pkadecka
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4765
Registrován: 18.08.2009 12:39
Bydliště: Kostelec nad Labem

Re: OUT

Příspěvek od pkadecka » 08.10.2015 16:23

Víš, jaká je v tom molochu pyramida manažerů? Nejvyšší vedení o tom opravdu nemuselo vědět. Nebo snad musí prezident VW konzultovat se svými podřízenými úplně všechno? To by se časově ani nedalo zvládnout.
Pavel Kadečka
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002

Uživatelský avatar
Karel2
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6889
Registrován: 10.09.2011 09:51
Bydliště: Přerov

Re: OUT

Příspěvek od Karel2 » 08.10.2015 16:25

Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie

Odpovědět

Zpět na „.. aneb co nelze nikam zařadit“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti