EGR - zaslepení
- Komi
- Junior
- Příspěvky: 414
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: Zaslepení EGR u 1,6TDCi 66kw+80kw
Od vymeny DPF mam v PC nahratych cca polovicu najazdenych km teda dat mam dost aby som mohol povedat aku mam vzdialenost medzi regeneraciami, v poslednej dobe jazdim s apkou v mobile cez BT napajanu kde mam teplotu DPF takze vidim online teplotu a mam tam napr aj vzdialenost od poslednej reg takze viem celkom presne ocakavat spustenie reg, kedze tato vzdialenost sa meni minimalne a od vymeny filtra je prakticky rovnaka-fotku som dal do vedlajsieho vlakna o DPF asi 25.4. - je to pre mna celkom zabava takto jazdit ked viem kedy bude reg a sledovat aky vplyv na teplotu maju otacky plyn atd atd
Focus II. kombi, Trend (A), 1,6TDCI 80kW 2006 , DPF vymeneny 2011, turbo 2009
- kiblik
- Pokročilý
- Příspěvky: 540
- Registrován: 01.05.2012 14:57
- Bydliště: CR
Re: Zaslepení EGR u 1,6TDCi 66kw+80kw
Nevite nekdo jak presne ma reagovat EGR na rezim motoru/plynovy pedal? Dival jsem se pres diagnostiku jak to pracuje a je mi podivne, ze ani jednou za cele mereni se snimac polohy ventilu neukazal vic jak 16 % i kdyz to mel z jednotky prikazne. Nemelo by to chodit soubezne s pozadavekm PCM v celem rozsahu 0-100%. Mam tady 2 vybrane screenshoty k prozkoumani. Samozrejme to pise i nejake chybove kody 3ti screenshot
KIBLIK007
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba
Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba

Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km
-
- Nováček
- Příspěvky: 67
- Registrován: 30.04.2013 08:14
- Bydliště: Košice
Re: Zaslepení EGR u 1,6TDCi 66kw+80kw
No podla chyboveho kodu aj budiku to vyzera, ze ostava vysiet. asi sa nevie dostat nad 16 percent.
staram sa o:
Ford Focus Combi II 12/2006, DA3, 1,6TDCi, 80kW, CVT ZF alias CFT23 7.st. automat, 6,2l/100km, najazdene 165000 km
Ford Focus Combi II 6/2005, DA3, 1,6 HWDA Zetec-S PFI, 74kW, 5st. manual, 7,1l/100km, 127500 km
Ford Focus Combi II 12/2006, DA3, 1,6TDCi, 80kW, CVT ZF alias CFT23 7.st. automat, 6,2l/100km, najazdene 165000 km
Ford Focus Combi II 6/2005, DA3, 1,6 HWDA Zetec-S PFI, 74kW, 5st. manual, 7,1l/100km, 127500 km
- Libiq1
- Nováček
- Příspěvky: 118
- Registrován: 03.07.2014 09:41
- Bydliště: Hajany Brno - venkov
Zaslepení EGR u 1,6TDCi 66kw+80kw
Draci po vymene egru me spatne spina turbo egr je ale v poradku je treba nulovat hodnoty egru? Nebo proc to?
Ford Focus II combi Ghia 1.6tdci 80kw aka Pepik 

-
- Nováček
- Příspěvky: 67
- Registrován: 30.04.2013 08:14
- Bydliště: Košice
Re: Zaslepení EGR u 1,6TDCi 66kw+80kw
Ja som musel po vymene EGR dat ten novy nakalibrovat vo Ford servise. Predpokladam ze to bude aj tvoj problem. Bolo to asi na 10 minut prace s notebookom a stalo to cca 10-15 €.
staram sa o:
Ford Focus Combi II 12/2006, DA3, 1,6TDCi, 80kW, CVT ZF alias CFT23 7.st. automat, 6,2l/100km, najazdene 165000 km
Ford Focus Combi II 6/2005, DA3, 1,6 HWDA Zetec-S PFI, 74kW, 5st. manual, 7,1l/100km, 127500 km
Ford Focus Combi II 12/2006, DA3, 1,6TDCi, 80kW, CVT ZF alias CFT23 7.st. automat, 6,2l/100km, najazdene 165000 km
Ford Focus Combi II 6/2005, DA3, 1,6 HWDA Zetec-S PFI, 74kW, 5st. manual, 7,1l/100km, 127500 km
- kiblik
- Pokročilý
- Příspěvky: 540
- Registrován: 01.05.2012 14:57
- Bydliště: CR
Re: Zaslepení EGR u 1,6TDCi 66kw+80kw
Ve ForDiag jsou na to nejake funkce: smazani naucenych hodnot a kalibrace nebo neco takovyhoLibiq1 píše:Draci po vymene egru me spatne spina turbo egr je ale v poradku je treba nulovat hodnoty egru? Nebo proc to?
Takze urcite diagnostika
KIBLIK007
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba
Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba

Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km
- kiblik
- Pokročilý
- Příspěvky: 540
- Registrován: 01.05.2012 14:57
- Bydliště: CR
Re: Zaslepení EGR u 1,6TDCi 66kw+80kw
Tak sem to EGR vyndal v domeni, ze tam musi byt silenej nanos uhli a ono nic
. V tom kanalku bylo jen trochu sazi a hotovo. Vystrikal jsem to rozpustedlem vydrhnul kartackem do cista ale furt stejny. Na chod ventilu nemela tato spinka vliv.
Nevite jak moc se da rozebrat ten horni domecek se elektormorkem??? Sundal jsem zatim jen ten horni kryt, vyndal pruzinku a zatocil parkrat tam a zpet, abych to trochu rozchodil. Zda se mi, ze to jde dost z tuha. Chtelo by to asi cele rozebrat, vycist a promazat ale vypada to tak nejak nerozebiratelne.
Mate nekdo zkusenost jak na to?

Nevite jak moc se da rozebrat ten horni domecek se elektormorkem??? Sundal jsem zatim jen ten horni kryt, vyndal pruzinku a zatocil parkrat tam a zpet, abych to trochu rozchodil. Zda se mi, ze to jde dost z tuha. Chtelo by to asi cele rozebrat, vycist a promazat ale vypada to tak nejak nerozebiratelne.
Mate nekdo zkusenost jak na to?
KIBLIK007
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba
Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba

Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km
- Libiq1
- Nováček
- Příspěvky: 118
- Registrován: 03.07.2014 09:41
- Bydliště: Hajany Brno - venkov
Re: Zaslepení EGR u 1,6TDCi 66kw+80kw
Doporučuju nerozebirat protože je pak strašně složitý trefit zpět výchozí polohukiblik píše:Tak sem to EGR vyndal v domeni, ze tam musi byt silenej nanos uhli a ono nic. V tom kanalku bylo jen trochu sazi a hotovo. Vystrikal jsem to rozpustedlem vydrhnul kartackem do cista ale furt stejny. Na chod ventilu nemela tato spinka vliv.
Nevite jak moc se da rozebrat ten horni domecek se elektormorkem??? Sundal jsem zatim jen ten horni kryt, vyndal pruzinku a zatocil parkrat tam a zpet, abych to trochu rozchodil. Zda se mi, ze to jde dost z tuha. Chtelo by to asi cele rozebrat, vycist a promazat ale vypada to tak nejak nerozebiratelne.
Mate nekdo zkusenost jak na to?

Ford Focus II combi Ghia 1.6tdci 80kw aka Pepik 

- Mishel
- Nováček
- Příspěvky: 17
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Zaslepení EGR u 1,6TDCi 66kw+80kw
koupil jsem nový EGR ventil, zaslepil jsem ho, vymazal hodnoty přes fordiag. Stále se ale objevují chybné kódy egr a rozsvěcuje se kontrolka motoru. Už nevím co s tím 

FFII combi 2005 1.6 TDCi 80 kW s DPF
-
- Nováček
- Příspěvky: 9
- Registrován: 12.10.2008 10:07
Re: Egr - zaslepení
Jak jsem loni sliboval, o víkendu jsem kontroloval záslepku z EGR ventilu, je duralová, takže se žádná vypálená díra nekonala.
Mám od zaslepení najeto 11 000 tisíc kilometrů, denně 80 km do práce. Průměrná spotřeba podle palubního PC 5,2l/100km, ale podle tankování a přepočítání km podle GPS byla spotřeba 5,5-5,6l/100km.
Přikládám fota záslepky a přívodu do EGR ventilu.
Mám od zaslepení najeto 11 000 tisíc kilometrů, denně 80 km do práce. Průměrná spotřeba podle palubního PC 5,2l/100km, ale podle tankování a přepočítání km podle GPS byla spotřeba 5,5-5,6l/100km.
Přikládám fota záslepky a přívodu do EGR ventilu.
- Radekjo
- Zkušený
- Příspěvky: 1517
- Registrován: 08.12.2009 18:30
- Bydliště: OVA
Re: Egr - zaslepení
A jak by se na konec uzavřeného potrubí dostala vysoká teplota!?
I kdyby to bylo z olova tak z teploty nemám strach.

I kdyby to bylo z olova tak z teploty nemám strach.
FM MKV 2,0 TDCI 15
FF II 1,8 TDCI 05 (pořád žije ale hnije)
RS MSI GS73VR 6RF-048CZ Stealth Pro
FF II 1,8 TDCI 05 (pořád žije ale hnije)

RS MSI GS73VR 6RF-048CZ Stealth Pro
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9502
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Egr - zaslepení
Uplne jednoduse, je tam valecek s chladící kapalinou, pred tim vlnovcem. Minule sem se o to dost spalil.
-
- Nováček
- Příspěvky: 9
- Registrován: 12.10.2008 10:07
Re: Egr - zaslepení
Já jsem o teplotu strach neměl, protože pokud místem nic neprochází, nemohou se tam horké spaliny dostat, tudíž se to nemůže hřát, ale o pár příspěvků výše byla na záslepku vyslovena nedůvěra.
Proto jsem slíbil prověření po nějaké době, a navíc jsem byl zvědav, zda se v zaslepeném potrubí nebudou usazovat saze.
Proto jsem slíbil prověření po nějaké době, a navíc jsem byl zvědav, zda se v zaslepeném potrubí nebudou usazovat saze.
-
- Junior
- Příspěvky: 266
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostravsko
Re: Egr - zaslepení
Zaslepil jsem na Focusu 1.8 TDCI r.v. 2002 EGR ventil ve spodní části trubky mosaznou záslepkou a přetěsnil pastou na výfuky. Žádná kontrolka nesvítí, ale po zahřátí motoru na provozní teplotu při zastavení auta je cítit z prostoru motoru štiplavý zápach. Nějaká netěsnost? Katalyzátor?
Zjistil jsem, že se přídírala řemenice na motoru. Po výměně za starší u p.Dudíka vpořádku.
Zjistil jsem, že se přídírala řemenice na motoru. Po výměně za starší u p.Dudíka vpořádku.
Naposledy upravil(a) EL dne 11.02.2016 09:41, celkem upraveno 1 x.
Ford Focus combi 1.8 TDCI 85 kW, 2002, silver
- spanel
- Pokročilý
- Příspěvky: 915
- Registrován: 02.09.2009 17:32
Re: Egr - zaslepení
Ta pasta na výfuky nejspíš.
Do 3.5.2020 byl: FoFo II COMBI, 2006, 1.8 TDCi, 85 kW, Diamond White
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů