EGR - zaslepení
-
- Nováček
- Příspěvky: 117
- Registrován: 22.06.2014 23:04
Re: Zaslepení EGR u 1,6TDCi 66kw+80kw
Taky jsem zaslepil EGR,uvažoval jsem o tom ,že to udělám a pak mě k tomu donutila situace.Auto začalo být líné, hlavně v kopečcích , jak bez turba.No a po zaslepení jede jak čert.Akorát nevím co až pujdu na emise ,jestli to na tu chvíli vrátit nazpět.
Focus II combi 1,6 TDCI 66 kw, 2009
-
- Nováček
- Příspěvky: 103
- Registrován: 08.02.2013 22:27
- Bydliště: Praha
Re: Zaslepení EGR u 1,6TDCi 66kw+80kw
To jsou právě ty maličkosti které by člověk nečekal a pak naserou - holt ten výměník je ze začátku provozu znát. Je rozdíl dělat si ráno dvě díry na oči a nebo škrábat celé sklorh1980 píše:Néé, ten patří Mungovi za tuto hlášku "Než jsem vjel na hlavní tak mi rozmrzla díra na oči... Ted mi ten kousek chybí a rozmrzá až na frekventované cestě"

Focus 1,6tdci 80kw Kombi Ghia 2009 po ff
Focus 1,8 tddi r2000
Autounion DKW Munga F4
Focus 1,8 tddi r2000
Autounion DKW Munga F4
-
- Nováček
- Příspěvky: 103
- Registrován: 08.02.2013 22:27
- Bydliště: Praha
Re: Zaslepení EGR u 1,6TDCi 66kw+80kw
Na emisích se nestane nic.
Focus 1,6tdci 80kw Kombi Ghia 2009 po ff
Focus 1,8 tddi r2000
Autounion DKW Munga F4
Focus 1,8 tddi r2000
Autounion DKW Munga F4
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Přidej si ptc heater. Jsou za dobrou cenu.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
-
- Nováček
- Příspěvky: 103
- Registrován: 08.02.2013 22:27
- Bydliště: Praha
Re: Zaslepení EGR u 1,6TDCi 66kw+80kw
Koukl sem na vlákno a není to špatné-dík za tip.
Focus 1,6tdci 80kw Kombi Ghia 2009 po ff
Focus 1,8 tddi r2000
Autounion DKW Munga F4
Focus 1,8 tddi r2000
Autounion DKW Munga F4
-
- Nováček
- Příspěvky: 103
- Registrován: 08.02.2013 22:27
- Bydliště: Praha
Re: Zaslepení EGR u 1,6TDCi 66kw+80kw
Jestli máte funkční DPF tak EGR nezaslepovat!
Já ho dnes musel ,,odslepit" Znatelně se zkrátil interval regenerací -holt DPF větší přísun sajrajtu nezvládá.
Já ho dnes musel ,,odslepit" Znatelně se zkrátil interval regenerací -holt DPF větší přísun sajrajtu nezvládá.
Focus 1,6tdci 80kw Kombi Ghia 2009 po ff
Focus 1,8 tddi r2000
Autounion DKW Munga F4
Focus 1,8 tddi r2000
Autounion DKW Munga F4
- Komi
- Junior
- Příspěvky: 414
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: Zaslepení EGR u 1,6TDCi 66kw+80kw
napis konkretne ako sa ti skratili, mas problem, ale predpokladam ze uplne inde ako v EGR...
ja mam zaslepeny tusim tretim rokom, ale nic take som nezaregistroval, mam zaznamy z jazd s mnoho desiatkami regeneracii so starym i novym DPF, u noveho aj so zaslepenym EGR
nevidim logicky dovod na vacsie dymenie motora do DPF, neviem ze by okrem znizenia NOx existoval nejaky pozitivny ucinoch vracania sadzi cez sacie potrubie, ktoreho prierez sa tym postupne znizuje, co vedie v niektorych pripadoch az k porucham
vyzyvam panice - nepodlehejte !
ja mam zaslepeny tusim tretim rokom, ale nic take som nezaregistroval, mam zaznamy z jazd s mnoho desiatkami regeneracii so starym i novym DPF, u noveho aj so zaslepenym EGR
nevidim logicky dovod na vacsie dymenie motora do DPF, neviem ze by okrem znizenia NOx existoval nejaky pozitivny ucinoch vracania sadzi cez sacie potrubie, ktoreho prierez sa tym postupne znizuje, co vedie v niektorych pripadoch az k porucham
vyzyvam panice - nepodlehejte !
Focus II. kombi, Trend (A), 1,6TDCI 80kW 2006 , DPF vymeneny 2011, turbo 2009
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Komi,nemaji se saze možnost částečně spálit přitom kdyz se vrátí do prostoru?
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
- Komi
- Junior
- Příspěvky: 414
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: Zaslepení EGR u 1,6TDCi 66kw+80kw
myslim ze tam nebude problem - oni su vracane aby klesla teplota spalovania a tym tvorba NOx , takze pri vyssej teplote ked je zaslepeny EGR by mohlo vznikat menej sadzi,
co pise Munga ze po zaslepeni sa mu viac zanasa si viem realne predstavit pri mestskej jazde - ja tiez v zime okrem dvoch dlhsich jazd (lyze) mesiace jazdim len mesto a to je problem - uz som to tu niekedy pisal - po zaslepeni je problem pri mestskej jazde so stanim na krizovatke udrzat aspon 450 stupnov potrebnych na ucinne spalovanie sadzi - teoreticky by to tak nemalo byt, lebo pocas regeneracie je EGR zavrety, ale zjavne ventil prepusta cast plynov - ono v sani je pri reg celkom slusny podtlak okolo 0,25 - 0,30 ... nie je to len u mna, stretol som sa s tym aj na nemeckom fore
takze Munga ma pravdu - nezaslepovat, pokial sa jazdi prevazne mesto a bez kontrolky regeneracie...
pricina ovsem neni viac sajrajtu, ale neucinne regeneracie z dovodu nedostatocnej teploty a z toho vyplyvajuca ich zvysena frekvencia
co pise Munga ze po zaslepeni sa mu viac zanasa si viem realne predstavit pri mestskej jazde - ja tiez v zime okrem dvoch dlhsich jazd (lyze) mesiace jazdim len mesto a to je problem - uz som to tu niekedy pisal - po zaslepeni je problem pri mestskej jazde so stanim na krizovatke udrzat aspon 450 stupnov potrebnych na ucinne spalovanie sadzi - teoreticky by to tak nemalo byt, lebo pocas regeneracie je EGR zavrety, ale zjavne ventil prepusta cast plynov - ono v sani je pri reg celkom slusny podtlak okolo 0,25 - 0,30 ... nie je to len u mna, stretol som sa s tym aj na nemeckom fore
takze Munga ma pravdu - nezaslepovat, pokial sa jazdi prevazne mesto a bez kontrolky regeneracie...

pricina ovsem neni viac sajrajtu, ale neucinne regeneracie z dovodu nedostatocnej teploty a z toho vyplyvajuca ich zvysena frekvencia
Focus II. kombi, Trend (A), 1,6TDCI 80kW 2006 , DPF vymeneny 2011, turbo 2009
-
- Nováček
- Příspěvky: 117
- Registrován: 22.06.2014 23:04
Re: Zaslepení EGR u 1,6TDCi 66kw+80kw
Jak to tady čtu ,tak jsem z toho jelen.Když nemám DPF ,má zaslepený EGR nějaký negativní vliv na motor ?
Změny které pozoruju, tak při studeném motoru je slyšet turbo ,lepší chod v nízkých otáčkách a menší spotřeba asi tak o 0,25 l
Když jsem ho zaslepoval,tak jsem myslel,že je egr vadný.Po čase jsem zjistil, chybu v zavírání turba podtlakovou bankou.
Tak ted nevim jestli zaslepení nezrušit,třeba už kvuli tomu turbu jak kvílí než se zahřeje.
Změny které pozoruju, tak při studeném motoru je slyšet turbo ,lepší chod v nízkých otáčkách a menší spotřeba asi tak o 0,25 l
Když jsem ho zaslepoval,tak jsem myslel,že je egr vadný.Po čase jsem zjistil, chybu v zavírání turba podtlakovou bankou.
Tak ted nevim jestli zaslepení nezrušit,třeba už kvuli tomu turbu jak kvílí než se zahřeje.
Focus II combi 1,6 TDCI 66 kw, 2009
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Podle mě to má jen pozitiva. Kromě emisí.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
-
- Nováček
- Příspěvky: 67
- Registrován: 30.04.2013 08:14
- Bydliště: Košice
Re: Zaslepení EGR u 1,6TDCi 66kw+80kw

Chlapi, v lete som to tu riesil, mal som problem s EGR. Kedze original z FORDu by ma stal vyse 300 €, tak som si zohnal druhovyrobu za 125€ a vymenil. V servise potom zmazali chyby a nakalibrovali novy EGR. Vsetko bolo OK az doteraz. Zase sa rozsvietila kontrolka motora, diagnostika ukazala 3/4 chyby (vsetko problem s EGR - raz ostal vysiet otvoreny, potom zatvoreny atd..). Tak to v servise zmazali a s usmevom pod fuzy skonstatovali, ze keby to bol ich EGR, tak to nejak vyriesia... OK.
Nemam chut kazdy rok kupovat novy EGR, skor sa priklanam zalsepeniu, ale mam funkcne DPF a tu je to ako neverending story.

Prosim vas, ak ho zaslepim:
- dat to urobit firme, ktora by upravila aj ECU
- nebude to mat negativny vplyv na DPF
- emisnu kontrolu mam v

Alebo radsej kupit original EGR za cca 330 € ?

staram sa o:
Ford Focus Combi II 12/2006, DA3, 1,6TDCi, 80kW, CVT ZF alias CFT23 7.st. automat, 6,2l/100km, najazdene 165000 km
Ford Focus Combi II 6/2005, DA3, 1,6 HWDA Zetec-S PFI, 74kW, 5st. manual, 7,1l/100km, 127500 km
Ford Focus Combi II 12/2006, DA3, 1,6TDCi, 80kW, CVT ZF alias CFT23 7.st. automat, 6,2l/100km, najazdene 165000 km
Ford Focus Combi II 6/2005, DA3, 1,6 HWDA Zetec-S PFI, 74kW, 5st. manual, 7,1l/100km, 127500 km
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
1. To bych udělal já
2. pry nema vliv na DPF říkal Komi.
3.kdyz už , tak koupit z vrakace
2. pry nema vliv na DPF říkal Komi.
3.kdyz už , tak koupit z vrakace
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
-
- Nováček
- Příspěvky: 67
- Registrován: 30.04.2013 08:14
- Bydliště: Košice
Re: Zaslepení EGR u 1,6TDCi 66kw+80kw
Asi to budem musiet riesit tym zaslepenim. Z vrakaca je riziko, ze to bude EGR tiez na vymenu...
Nepozna tu niekto taku firmu, co to zaslepi aj upravi riadiacu jednotku? Najlepsie niekde na Vychodnom Slovensku?
Vdaka vita_k za odpoved..
Nepozna tu niekto taku firmu, co to zaslepi aj upravi riadiacu jednotku? Najlepsie niekde na Vychodnom Slovensku?
Vdaka vita_k za odpoved..

staram sa o:
Ford Focus Combi II 12/2006, DA3, 1,6TDCi, 80kW, CVT ZF alias CFT23 7.st. automat, 6,2l/100km, najazdene 165000 km
Ford Focus Combi II 6/2005, DA3, 1,6 HWDA Zetec-S PFI, 74kW, 5st. manual, 7,1l/100km, 127500 km
Ford Focus Combi II 12/2006, DA3, 1,6TDCi, 80kW, CVT ZF alias CFT23 7.st. automat, 6,2l/100km, najazdene 165000 km
Ford Focus Combi II 6/2005, DA3, 1,6 HWDA Zetec-S PFI, 74kW, 5st. manual, 7,1l/100km, 127500 km
-
- Junior
- Příspěvky: 482
- Registrován: 03.01.2013 19:57
- Bydliště: Bardejov
Re: Zaslepení EGR u 1,6TDCi 66kw+80kw
Bardejov MTE Tuning...ja som to mal robene tam, zatiaľ bez problémov...
FOFO 1,6 TdCI 2007 80kw DPF off, EGR off, 103kw
Punto 1,8 HgT 2003 96kw
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=40537
Punto 1,8 HgT 2003 96kw
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=40537
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů