Na fabii se mi to padařilo vyčíst přes ELM327, třeba to bude tady podobnývitr73 píše:a jak poznavate nad otevrenou kapotou kterej nejde?

Na fabii se mi to padařilo vyčíst přes ELM327, třeba to bude tady podobnývitr73 píše:a jak poznavate nad otevrenou kapotou kterej nejde?
No me to stalo 600 bez dph.vitr73 píše:a jak poznavate nad otevrenou kapotou kterej nejde? sluchem? no nevim....ja to zkousim vzdy vytazenim kabelu...budto ze svicky a nebo na inducce(to je jednodussi)...
Asi to bylo timhle, zahratim se zmenily elektroizolacni vlastnosti. Pokud byl motor studenej(do 10-15km) tak pohoda, pak cukani.Andymaniac píše:Tohle co popisujes kdysi na fichtlu delala zapalovaci civka. Jak se ohrala, zrejme se prokouslo vinuti na sekundaru a hazelo to slabou jiskru. Pak to tim padem cukalo a hlavne pri plnem plynu.
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů