FFIII 1.0 ecoboost 125k

Odpovědět
Uživatelský avatar
Jardak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2713
Registrován: 10.01.2010 10:52
Bydliště: Kaznějov

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od Jardak » 03.01.2015 14:04

ch4ser píše:Tak já musel na FoFo MK2 po FL měnit přední brzdy cca po 70k km a odešly mi kosti stabilizátoru a mám za sebou komplet výměnu tlumičů, j
Koukám, že kvalita nových aut jde pěkně do háje.... Při těchto kilometrech bych bral tak maximálně brzdový destičky, na ostatní věci STRAŠNĚ brzo. Alespoň když to vezmu podle svého FF 1 který taky jezdil od nova v ČR.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9509
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od phofy » 03.01.2015 14:30

Jardaku ono to je skoro se vším dneska, dřív se všechno dělalo, aby to vydrželo a dneska všechno dělají, aby si to za 2 roky vyměnil :?

ch4ser
Nováček
Nováček
Příspěvky: 103
Registrován: 17.08.2013 12:02

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od ch4ser » 03.01.2015 15:32

Jardaku, kotouče by ještě snesly jednu sadu desek, ale při mém dálničním brždění, kdy jsem je zkroutil a doslova do nich vyryl zbytky desek, jsem se rozhodl je měnit taky, ale brzdy celkovo original mi málo drží... už budu muset měnit na léto i zadní brzdy a to mám 90k najeto... Co mě moc trápi jsou kosti stabilizátoru, budu je po zimě muset udělat znova, original Ford díl vydržel necelý rok a půl :-(

Co mě více zarazilo z článku je ono opotřebení spojky na 1.0 EB... Jsem zvědav jak dlouho vydrží spojka mně..
Ford Focus 2017 1.6. Duratec Ti-VCT 77 kW

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 24813
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od ZaQik » 03.01.2015 15:41

nezapominejte, ze jsme v sekci MOTOR
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

C4R3W
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 662
Registrován: 06.04.2011 14:49
Bydliště: Praha

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od C4R3W » 03.01.2015 15:43

Na popsanym opotrebeni spojky nevidim nic zarazejiciho - kdyz se budes rozjizdet na vysoky otacky a hoblovat spojku tim, ze ji podrzis dlouho v zaberu, tak ji rychle oddelas na kazdym aute. Jsou experti, co ji zvladnou znicit za 10tkm.

Jedinej problem u 1.0 EB je, ze nektery ridice muze k takovymu chovani provokovat svoji charakteristikou - nad volnobehem se mu moc nechce, ale jakmile se roztoci turbo, ma docela ostrej nastup.
Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2

Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9509
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od phofy » 03.01.2015 17:06

Jde o zvyk :wink:

C4R3W
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 662
Registrován: 06.04.2011 14:49
Bydliště: Praha

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od C4R3W » 03.01.2015 17:28

Myslim, ze jsou lidi, co si nezvyknou nikdy ;-)
Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2

Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi

fofok
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4979
Registrován: 16.10.2009 19:27
Bydliště: střední čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od fofok » 03.01.2015 20:03

Každopádně s výdrží a kvalitou co novější model to jde napříč automobilkama z kopce.
Jediný pozitivum je,že servisy se nemusí bát o práci.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Kombík
Nováček
Nováček
Příspěvky: 102
Registrován: 02.01.2009 18:42
Bydliště: Přerov

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od Kombík » 05.01.2015 11:43

Když se nevydělá na prodeji nového automobilce a prodejci, tak to jistí prodej náhradních dílů a servis, zlatá F I :palec_nahoru:
FOCUS 1.6 16V kombi modrá metalíza 2001

C4R3W
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 662
Registrován: 06.04.2011 14:49
Bydliště: Praha

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od C4R3W » 05.01.2015 21:29

Dlouhodoby test zapocal a trivalec dal s 2tkm na brzde 101kW... To neni spatny ;-) Zejtra hodim scan.
Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2

Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi

Uživatelský avatar
Nicco
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1961
Registrován: 16.06.2009 21:42
Bydliště: CZ-SK

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od Nicco » 05.01.2015 21:44

Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~

Uživatelský avatar
enjoy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5329
Registrován: 05.02.2013 18:38
Bydliště: Praha

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od enjoy » 05.01.2015 21:55

Aneb co bychom ještě mohli vymyslet, abychom pomohli VW a pohanili Ford :mrgreen:
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi

C4R3W
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 662
Registrován: 06.04.2011 14:49
Bydliště: Praha

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od C4R3W » 05.01.2015 21:57

Z toho bych zavery moc nedelal - nektery motory potrebujou zajet, napriklad na jare 2014 v testu SM byl na brzde Peugeot 308 1.2 THP a namisto 96 kW z nej dostali s bidou 85. Mereni bude relevantni az pote, co auto neco ujede.

Navic v tomhle krivi obecny vnimani VW, kterej uz dlouho motory ladi tak, ze mivaj citelne vetsi nez udavanej vykon:

1.2 TSI 77 kW ma standardne kolem 85, nekdy az k 90 kW
1.9 TDI 77 kW miva kolem 90 kW
2.0 TDI PD 16V 103 kW bezne 115-117 kW
--
Asi se konecne dokopu k tomu na tu brzdu taky zajet... :)
Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2

Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13556
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od stano. » 05.01.2015 23:55

Nicco píše:V porovnani s tymto je to uspech:
http://www.autorevue.cz/na-brzde-ford-m ... bi-20-tdci
Co clanok, tak len kydanie na Mondeo. Niekomu az prilis zalezi na tom, aby ho ociernil.
A ci ma auto 177 alebo 180 koni... Ved to je 3% rozdiel. Chyba merania na tej brzde bude asi viac. Alebo majstri vedia tak presne nahodit straty v prevodovke a na kolesach? Keby merali pri inej teplote vzduchu alebo lepsie ofukovali masku, zas by to boli ine cisla.

Uživatelský avatar
Blackhawk
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3862
Registrován: 24.07.2009 15:02
Bydliště: Sereď

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od Blackhawk » 06.01.2015 00:32

Nie 3 ale ledva 1,5%

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 2011 - 2018“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů