Možno máš hladinu oleja doplnenú inou tekutinou...stano. píše:Nase stare Zetecy maju vacsiu napln a rozdiel na ryske je podstatne menej. Preto som prekvapeny.
Motor ma 200t km a netreba dolievat...
FFIII 1.0 ecoboost 125k
- peter964
- Nováček
- Příspěvky: 137
- Registrován: 20.09.2013 14:43
- Bydliště: Bratislava (SK)
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
- Zizass
- Pokročilý
- Příspěvky: 552
- Registrován: 13.11.2008 16:51
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Chlapci ,je tu sranda.

Pravdou je ,že jsem měl 1,8i 85kw 1999 a taky jsem nikdy žádný olej nedoléval ,teď snad taky nebudu.
ballu :A poslední zásada, každý motor na součastný oleje, olej žere, ten který žere má menší závadu jak ten , který po 20 tis. km nevezme ani panáka...........
Já jsem po 8 let s tím motorem neměl žádný problém,tak snad to tak bude i nadále.
Ford Focus II FL kombi 1.8 16V Duratec HE ,92kw, r.v.2009
byl: Ford Focus I hatchback 1.8 16V ZETEC-E ,85kw, r.v.1999
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=39836

byl: Ford Focus I hatchback 1.8 16V ZETEC-E ,85kw, r.v.1999
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=39836

- enjoy
- Test driver
- Příspěvky: 5329
- Registrován: 05.02.2013 18:38
- Bydliště: Praha
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Je fakt, že auto řídím jen 8 let, ale zato aktivně a denně..ale až dnes jsem se dozvěděl, že pokud motor nebere olej, tak je to vlastně závada 

Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13554
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
enjoy: Nie ze ho neberie. Ale ze jeho hladina neklesa. Predsa kazdy piestovy spalovaci motor uz len z principu svojej cinnosti olej brat musi. Niektore viac, niektore menej.
peter964: Nemyslim si. Voda/fridex v nom nie je. A benzin podla vsetkeho tiez nie. Nesmrdi po benzine, nesada a nezraza sa. Nepisem, ze sa nestraca. Oleja si ten motor trosku cucne. Ale medzi vymenami by som ho nemusel dolievat. Aj tak dolievam, pre pokoj duse drzim hladinu na max. Ked kupim 5l flasu, tak na vymenu a dolievanie mi z nej este zostane.
peter964: Nemyslim si. Voda/fridex v nom nie je. A benzin podla vsetkeho tiez nie. Nesmrdi po benzine, nesada a nezraza sa. Nepisem, ze sa nestraca. Oleja si ten motor trosku cucne. Ale medzi vymenami by som ho nemusel dolievat. Aj tak dolievam, pre pokoj duse drzim hladinu na max. Ked kupim 5l flasu, tak na vymenu a dolievanie mi z nej este zostane.
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Ono to je jednoduché, skleničku s olejem položím na digitální váhu. Do oleje namočím nějakou hřídelku, a pak mohu čekat jak dlouho chci, než okape. Chce mě někdo tvrdít, že váha oleje se vrátí na stejnou hodnotu.
Jestli ano, tak vše okape a co tedy zůstane v kanálcích, na povrchu válců, vaček atd
A toto smočení je nahrazeno rozstřikem ve skříni několikrát za otočku motoru a jestli motor propustí, tak je olej zahušťován bordelem ze spalovacího prostoru +PHM a jelikož se některé složky nerozpustí v oleji, tak olej zvyšuje svůj oběm...Přemýšlel někdo nad tím, proč se někomu zasere ERG tak oproti jiným, že to motor zastaví......tomu určitě olej neubývá. 





BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 662
- Registrován: 06.04.2011 14:49
- Bydliště: Praha
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Najeto 42tkm, pred par dny jsem delal servis po 40tkm, tak jsme ten olej resili. Bere ho muj, berou ho vsechny 1.0 EB, kdyz se s nima jezdi ostre. Ja sam jsem za zari nalital 5tkm, z velky casti na nemeckejch dalnicich v nemeckym tempu a proste jsem tam musel 3 dcl soupnout. Je to dano, jak uz jsem psal (citoval), konstrukci a srovnani se starsima motorama tim padem nema smysl. Stara 1.6ka mi nebrala nic, v Escortu jsem neco malo obcas dolil, ale to auto melo pres 200tkm. Proste to obcas hlidejte a mejte olej nekde po ruce, 5W20 jsem nikde na benzinkach nevidel
Jinak co se najezdu tyce, vim o kousku, kterej mel uz koncem minulyho roku 170tkm a jezdil bez problemu
Ale samozrejme uvidime, az budou vyssi najezdy masovou zalezitosti. Zatim z vas asi vedu a to mam za sebou teprve druhej servis:)

Jinak co se najezdu tyce, vim o kousku, kterej mel uz koncem minulyho roku 170tkm a jezdil bez problemu

Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
1.6 brala ale hladina zůstala stejná ☺
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 662
- Registrován: 06.04.2011 14:49
- Bydliště: Praha
Re:
Tak jasne, trochu se to redi palivem, takze co zmizi, to se tim vykompenzujevita_k píše:1.6 brala ale hladina zůstala stejná ☺


Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Jsme o olejích zde trochu OT, ale když již debata je a dokazuje se, že i nový si vezme nějaké to decánko oleje, než si sedne.
Nebudu udávat konkrétní hodnoty, které má každý motor individuální. Ikdyž se píše, že nové motory se již zajíždět nemusí, jelikož se zpřesnila výroba a tak z celého záběhu nám zbyl jen efekt většího úbytku oleje na pár tisíc. km, než si motor sedne - veškerá uložení a hlavně kroužky ve válci. Od způsobu záběhu se pak odvíjí další spotřeba oleje. Na každou otočku kliky, olej který zůstává ulpěný na válci, motor spaluje, vždy tam nějaké mikročástice oleje zůstávají. Od toho se pak odvíjí řčení, že jsem motor pohonil, tak vzal si více oleje. Nevzal, vzal stejně , jen se pohyboval na určité trase vyššíma otáčkama. K této spotřebě oleje ještě přibývá další veličina, a to je, jaký olej dáváme, v rámci tepelné výdrže, schopnosti zatěsnit pístní kroužky a rozpouštět spaliny, které se dostávají do vany. Jak jsem psal dříve,záleží na stavu motoru a kvalitě oleje, ten karbon rozpouští a olejová náplň zvyšuje hustotu, nebo jen olej tento bordel splachuje a usazuje na dně vany a tím zvyšuje oběm oleje zároveň s propuštěným zbytkem paliva, který se tam hlavně dostává s bohatostí směsy při častých studených startech.Dříve zůstal kal na dně vany, nyní rozpuštěný koluje motorem, než vylítne výfukem, nebo zůstane ve filtru. Tak sice spalováním olej ubývá, ale z druhé strany hladina oleje zůstává. To pak řidič po vysunutí měrky ji zpět dává do motoru se spokojeností, že tolik km a olej na své hladině. Nastane víkend naloží rodinu a najednou motor místo kadla kadla do práce, musí naložen na delší trase zabrat. To je již s teplotou někde jinde a zde přichází na řadu výplod ekoterorismu -ERG. Vše co je ve vané se začne hýbat, rozkládat vypařovat, spalovat, cedit přes olejový filtr. To se pak zjistí, jak je ERG zapečeno, motor netáhne, na křižovatce zdychá, nějaký divný smrad od katu a nakonec zjistí , že olej místo na horní rýsce, atakuje tu spodní. A tento koloběh se opakuje do té doby, kdy motor se sám neprobere a musí k lékaři.......
Nebudu udávat konkrétní hodnoty, které má každý motor individuální. Ikdyž se píše, že nové motory se již zajíždět nemusí, jelikož se zpřesnila výroba a tak z celého záběhu nám zbyl jen efekt většího úbytku oleje na pár tisíc. km, než si motor sedne - veškerá uložení a hlavně kroužky ve válci. Od způsobu záběhu se pak odvíjí další spotřeba oleje. Na každou otočku kliky, olej který zůstává ulpěný na válci, motor spaluje, vždy tam nějaké mikročástice oleje zůstávají. Od toho se pak odvíjí řčení, že jsem motor pohonil, tak vzal si více oleje. Nevzal, vzal stejně , jen se pohyboval na určité trase vyššíma otáčkama. K této spotřebě oleje ještě přibývá další veličina, a to je, jaký olej dáváme, v rámci tepelné výdrže, schopnosti zatěsnit pístní kroužky a rozpouštět spaliny, které se dostávají do vany. Jak jsem psal dříve,záleží na stavu motoru a kvalitě oleje, ten karbon rozpouští a olejová náplň zvyšuje hustotu, nebo jen olej tento bordel splachuje a usazuje na dně vany a tím zvyšuje oběm oleje zároveň s propuštěným zbytkem paliva, který se tam hlavně dostává s bohatostí směsy při častých studených startech.Dříve zůstal kal na dně vany, nyní rozpuštěný koluje motorem, než vylítne výfukem, nebo zůstane ve filtru. Tak sice spalováním olej ubývá, ale z druhé strany hladina oleje zůstává. To pak řidič po vysunutí měrky ji zpět dává do motoru se spokojeností, že tolik km a olej na své hladině. Nastane víkend naloží rodinu a najednou motor místo kadla kadla do práce, musí naložen na delší trase zabrat. To je již s teplotou někde jinde a zde přichází na řadu výplod ekoterorismu -ERG. Vše co je ve vané se začne hýbat, rozkládat vypařovat, spalovat, cedit přes olejový filtr. To se pak zjistí, jak je ERG zapečeno, motor netáhne, na křižovatce zdychá, nějaký divný smrad od katu a nakonec zjistí , že olej místo na horní rýsce, atakuje tu spodní. A tento koloběh se opakuje do té doby, kdy motor se sám neprobere a musí k lékaři.......
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
- peter964
- Nováček
- Příspěvky: 137
- Registrován: 20.09.2013 14:43
- Bydliště: Bratislava (SK)
Teraz som sa na slovenskom fóre dozvedel zaujímavu vec. Jeden chalan kúpil 125 hp verziu focusa a mal tam namontované turbo zo 100 Hp verzie. Vraj vo Forde v Bratislave majú na sklade ďalších 5 ks takýchto mutantov. Jednotlivé verzie majú síce rôzne označenie turba, ale podla mojho názoru sú tie turba v skutočnosti identické. Výkonove rozdiely by mali byť záležitosťou SW. Alebo sa mýlim?
Tu je foto toho turba.
http://s22.postimg.org/9up87vtxd/turbo.jpg
125 hp verzia by mala mať koncové označenie GB a vyrazené 125. Ako ste na tom vy ostatný? Normálne mám strach pozrieť na moje turbo.
Tu je foto toho turba.
http://s22.postimg.org/9up87vtxd/turbo.jpg
125 hp verzia by mala mať koncové označenie GB a vyrazené 125. Ako ste na tom vy ostatný? Normálne mám strach pozrieť na moje turbo.
Naposledy upravil(a) peter964 dne 29.09.2014 19:31, celkem upraveno 1 x.
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- peter964
- Nováček
- Příspěvky: 137
- Registrován: 20.09.2013 14:43
- Bydliště: Bratislava (SK)
- redo
- Nováček
- Příspěvky: 40
- Registrován: 23.08.2014 16:38
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Koukám na "Fixní ceny servisních prohlídek" a 1.0eb je servisně nejdražší motorizace v portfoliu Fordu. Znáte důvod? Kolik si účtují např. za litr oleje? Kolik jste platili za servis?
https://www.fordservice.cz/kampane/fixniceny.html
https://www.fordservice.cz/kampane/fixniceny.html
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 662
- Registrován: 06.04.2011 14:49
- Bydliště: Praha
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Za prohlidku po 40tkm jsem platil cca 5.5k...redo píše:Koukám na "Fixní ceny servisních prohlídek" a 1.0eb je servisně nejdražší motorizace v portfoliu Fordu. Znáte důvod? Kolik si účtují např. za litr oleje? Kolik jste platili za servis?
https://www.fordservice.cz/kampane/fixniceny.html
Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
- peter964
- Nováček
- Příspěvky: 137
- Registrován: 20.09.2013 14:43
- Bydliště: Bratislava (SK)
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Tu je rozpis mojich položiek.
Materiál:
-olej 4,6 L 57,91 €
-olej.filter 12,29 €
-odmasťovač 2,31 €
-chlad, zmes 1,18 L 1,42 €
Práca:
-celková kontrola 21,00 €
-čistenie brzd.strm. 15,00 €
-kontr. akumulát. 6,00 €
-skúšobná jazda 6,00 €
Celková suma teda by ma za normálnych okolností vyšla na 121,93 €.
Nad rámec servisnej prehliadky som si dal vymeniť vzduch. (23,98 €) a pelový filter (33,54 €) a vydezinfikovat klímu (spray Sonax = 8,05 €). Za túto prácu som ešte navyše platil 33 €. Takže spolu teda 220,50 € aj s materiálom a prácou nad rámec garančky.
Materiál:
-olej 4,6 L 57,91 €
-olej.filter 12,29 €
-odmasťovač 2,31 €
-chlad, zmes 1,18 L 1,42 €
Práca:
-celková kontrola 21,00 €
-čistenie brzd.strm. 15,00 €
-kontr. akumulát. 6,00 €
-skúšobná jazda 6,00 €
Celková suma teda by ma za normálnych okolností vyšla na 121,93 €.
Nad rámec servisnej prehliadky som si dal vymeniť vzduch. (23,98 €) a pelový filter (33,54 €) a vydezinfikovat klímu (spray Sonax = 8,05 €). Za túto prácu som ešte navyše platil 33 €. Takže spolu teda 220,50 € aj s materiálom a prácou nad rámec garančky.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů