FFIII 1.0 ecoboost 125k

Odpovědět
Uživatelský avatar
unicorn
Nováček
Nováček
Příspěvky: 103
Registrován: 30.05.2009 16:56
Bydliště: Kosice

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od unicorn » 21.08.2014 09:31

ja mam v technicaku toto:

Obrázek

teraz si nie som isty, ci mozem pouzit zimne aj s rychlostnym indexom Q, kedze nie su spomenute v alternativnych pneumatikach. na druhej strane retaze mozem dat iba na ne, takze je to paradox..
Fofo MK3 2014, 1.0 Eco 92kW Obrázek
Ex: FoFo MK1 2002, 1.8 TDCi 74kW

Uživatelský avatar
Anduril
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5099
Registrován: 07.11.2009 16:56
Bydliště: Ostrava

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od Anduril » 21.08.2014 10:04

Ja tam o retezech nic nemam, ale mam tam ty s indexem Q.
Nicmene mam na zimu 205/55/16 s indexem tusim H, tam uz to cenove je celkem jedno.
Je: Ford Focus IV Active X 1.5 EcoBoost 110kW Metallic (galerie)
Byl: Ford Focus III Titanium 1.6 EcoBoost 134kW Colorado (galerie)
Byl: Ford Focus II Trend X 1.6 74kW Avalon (galerie)

jnexflex
Nováček
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 14.02.2014 21:43

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od jnexflex » 21.08.2014 18:35

Jo diky, ja prave temer vybral ty 205 a potom jsem koukal, ze mam obuty 215 a byl jsem zmatenej, protoze sebou samozrejme nemam velkej tp a myslel jsem ze 215 je nejmensi rozmer.A cenove je to uz velky skok od 205.Takze jdu do tech 205 Continental 850 v T do 190km/h...
Jinak milááššek dostava papat Vervu 100, at si trochu pomlaska. :)

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13552
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od stano. » 23.08.2014 17:56

C4R3W: Mas nieco namerane?

C4R3W
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 662
Registrován: 06.04.2011 14:49
Bydliště: Praha

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od C4R3W » 23.08.2014 21:57

Jeste ne, nefunguje mi diagnostika, takze to musim vyresit - jestli to bude trvat, vydam se na silnici se stopkama:) Jinak dneska jsem jel plne nalozenej (4 lidi + potreby na kempovani) a musim rict, ze par koniku navic by fakt neuskodilo. Neni to sice zadna katastrofa, porad se da bezpecne predjizdet, ale na plyn se musi slapat durazne a uz je na to nutny treba v kopcich myslet... Podeli se nekdo dalsi o sve pocity?:)
Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2

Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi

Uživatelský avatar
peter964
Nováček
Nováček
Příspěvky: 137
Registrován: 20.09.2013 14:43
Bydliště: Bratislava (SK)

Příspěvek od peter964 » 23.08.2014 22:41

Ja som sa nedávno vrátil z chorvátska. Posádka v aute v počte 5 ludí (3 dospelý + 2 teenagery) batožina v kufri až po plato. Jazda dialnica 135 kmh podla tacho. Celkom najazdené 1800 km, z toho 90% dialnice HR, HU. Klíma takmer nonstop. Celkova spotreba 6,4 L (PP).
S takto zaťaženým autom, priznám sa, som mal obavy o spotrebu aj o výkon.
So spotrebou som bol príjemne prekvapený.
S výkonom to zostalo na očakávaniach vzhladom na hmotnosť, žiadne prekvapko, ale ani ostuda. Trochu dlhšie mu trvalo rozbehnúť sa bez podradovania. S podradením na 4, alebo aj na 3 už OK. Tu už je evidentná absencia objemu. Ale aj takto extrémne naložený som sa nemusel hanbiť, že som brzda premávky.
Obrázek
2024-20xx: Ford Puma 1.0 (2023)
2020-2024: Peugeot 2008 New P24 1.2 96 kw (2020)
2015-2020: Ford Focus Mk3 (FL) Combi 1.0 (2015)
2013-2015: Ford Focus Mk3 Combi 1.0 (2013)
2009-2013: Ford C-Max (FL) 1.6 (2007)
2003-2009: Ford Mondeo Mk2 1.6 (1998)

C4R3W
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 662
Registrován: 06.04.2011 14:49
Bydliště: Praha

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od C4R3W » 23.08.2014 23:28

Hm, takze podobny pocity. Brzdou provozu jsem nebyl, jako obvykle brzdil hlavne provoz me, akorat jsem si musel vic rozmejslet, na jakou rychlost budu predjizdet, a trochu s tim pocitat v kopcich. Nicmene sranda, ze na dalnici v klidu - jak je to rozjety a roztoceny, tak si rychlost drzi, na okreskach to byl vetsi opruz:))

Jinak, jak uz jsem psal, objem neni moc relevantni. Jak se auto bude chovat, to urcuje krivka prubehu kroutaku. Objem je nutny brat v potaz hlavne u atmosferickejch motoru, ktery jsou vyhnany otackama a diky jinymu casovani dosahnou maxima svyho zalostnyho kroutaku ve vyssich pasmech - diky tomu maj i relativne vysokej vykon (vykon ve W = kroutak v nm * uhlova rychlost v rad/s), ale postradaj pruznost, protoze v nizsim a strednim pasmu ten kroutak chybi.

Prikladem budiz 1.4 16V (EA111) od VW: 74kW verze ma takrka totoznej kroutak jako ta slabsi (55kW), ale dosahuje ho v nesmyslne vysokejch otackach - proto ma vyssi vykon a, kdyz se toci, tak jede, ale slabsi verze je vyrazne pruznejsi a prijemnejsi pro normalni jizdu.

U 1.0 EB jde podle me o to, ze vzhledem k hmotnosti a zprevodovani tech 170 (200) nm neni az tak moc, takze se s vyssim zatizenim proste zapoti... :)
Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2

Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi

Uživatelský avatar
peter964
Nováček
Nováček
Příspěvky: 137
Registrován: 20.09.2013 14:43
Bydliště: Bratislava (SK)

Příspěvek od peter964 » 24.08.2014 09:29

Presne tak. V podstate som si auto otestoval pri maximálnom naložení a musím konštatovat, že ta litrová kosačka :) pod kapotou je famózna.
Samozrejme v tomto mojom prípade išlo o trochu extrémny stav. V bežných podmienkach je to už ale iná káva.
Obrázek
2024-20xx: Ford Puma 1.0 (2023)
2020-2024: Peugeot 2008 New P24 1.2 96 kw (2020)
2015-2020: Ford Focus Mk3 (FL) Combi 1.0 (2015)
2013-2015: Ford Focus Mk3 Combi 1.0 (2013)
2009-2013: Ford C-Max (FL) 1.6 (2007)
2003-2009: Ford Mondeo Mk2 1.6 (1998)

C4R3W
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 662
Registrován: 06.04.2011 14:49
Bydliště: Praha

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od C4R3W » 24.08.2014 20:54

Stano.: Tak diag nefunguje, meril jsem stopkama. Nemel jsem cas to opakovat obema smery, proste se mi po ceste naskytla pekna rovinka ;-)

80 - 140: 16.0s
80 - 160: 24.1s

Mereno na 4ku, 1 osoba (ja a mych krasnych 103 kg:), plna nadrz. Jezdim v posledni dobe na Vervu 100, ale pochybuju, ze ta by se na tom nejak vyrazne podepsala.
Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2

Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13552
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od stano. » 24.08.2014 21:15

Diky. Takze atmosfericka 1.8 so svojimi 85kW po 15 rokoch nie je az taka hrozna :D Tvoje meranie stopkami je +- sekunda. A meral si tacho alebo GPS? Pretoze tacho ukazuje viac a zrychlenie z realnych 72-132km/h je samozrejme kratsie.
Ideme teraz na dovolenku, ale urcite este odmeriam tu 160tku. A aj 0-100 lebo sa mi zda, ze tych mojich 20 sekund je nejako vela. Takze druhy septembrovy tyzden sa ozvem ;)

C4R3W
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 662
Registrován: 06.04.2011 14:49
Bydliště: Praha

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od C4R3W » 24.08.2014 21:48

Meril jsem tacho, odchylku mam 4-5km/h (odzkouseno). Myslim, ze GPS je na takovy mereni problem, protoze tam je zpozdeni, takze to muze klidne o tu vterinu taky poskocit... Jako idealni mi prijde mereni podle OBD, tam mam vyzkouseno, ze OBD speed = GPS speed (+/- 1km/h), zatimco na tachometr posila naky jednotky km navic, proto jsem tu diagnostiku na zacatku resil...

No nic, zkusim ji nejak dotahnout, pak udelam par mereni, nasbiram hruby data a potom si z toho povytahuju, co me bude zajimat... Snad to stihnu, nez se vratis s cislama:)
Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2

Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi

Uživatelský avatar
Blackhawk
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3862
Registrován: 24.07.2009 15:02
Bydliště: Sereď

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od Blackhawk » 25.08.2014 10:39

stano. píše:...A aj 0-100 lebo sa mi zda, ze tych mojich 20 sekund je nejako vela. ...
To tam mas nejaky preklep, nie?

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13552
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od stano. » 25.08.2014 11:25

2 myslienky v jednej vete :) Odmeriam aj zrychlenie 0-100 km/h, lebo namerane 80-140km/h za 20 sekund sa mi zda vela.

C4R3W
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 662
Registrován: 06.04.2011 14:49
Bydliště: Praha

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od C4R3W » 25.08.2014 13:47

Hm, 0-100 se mi moc merit nechce - mam dvouhmotu a je mi lito ji dat pecku tim rozjezdem, navic mam velkej preskok mezi 1kou a 2kou a synchronum se to rychly prerazeni taky libit nebude... :)
Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2

Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi

Uživatelský avatar
Blackhawk
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3862
Registrován: 24.07.2009 15:02
Bydliště: Sereď

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od Blackhawk » 25.08.2014 13:53

stano. píše:2 myslienky v jednej vete :) Odmeriam aj zrychlenie 0-100 km/h, lebo namerane 80-140km/h za 20 sekund sa mi zda vela.
Hned som si myslel, ze tam musi byt nejaky zadrhel, 20 sekund na 100-ku dala aj skoda 105L s prehladom. :mrgreen:

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 2011 - 2018“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host